CRM a event software pro
eventové prostory a dodavatele
Ušetřete 20+ hodin měsíčně, efektivně prodávejte eventy a zbavte se zbytečné administrativy.
Využívají desítky zákazníků, jako:








Ideální řešení pro
konferenční prostory svatební místa eventové prostory eventové agentury svatební koordinátorky technické dodavatele
Ideální řešení pro
konferenční prostory svatební místa eventové prostory eventové agentury svatební koordinátorky technické dodavatele
Celý event business v jednom CRM software
Qvamp je online CRM a event software pro eventové prostory a dodavatele, který vám pomůže prodávat a řídit vaše eventy snadněji a efektivněji, než jste kdy očekávali.

Jaké situace Qvamp řeší?
Chodí nám hodně poptávek, ale máme nízkou úspěšnost
V Qvampu budete mít všechny poptávky na jednom místě, automatizuje jejich přiřazování odpovědným osobám a poskytuje nástroje pro rychlou tvorbu a odesílání kalkulací.
Tím se zkracuje reakční doba a zvyšuje spokojenost zákazníků a pravděpodobnost úspěšného prodeje a to až 7x .
Chodí nám málo poptávek, máme málo eventů
Qvamp vám nejen usnadní správu stávajících poptávek, ale zároveň vám pomůže získávat nové zákazníky. Díky našemu booking katalogu se váš prostor dostane do povědomí širšího publika, které aktivně hledá vhodné místo pro své akce.
Kromě toho budete mít k dispozici podporu našeho marketingového týmu, který vám pomůže s propagací a oslovováním nových zákazníků. S Qvampem na to nejste sami!
Máme najednou rozjetých hromadu kalkulací a ztrácíme se v nich
Qvamp nabízí centralizovanou správu všech kalkulací na jednom místě, což usnadňuje jejich sledování a aktualizaci. Díky přehlednému rozhraní můžete rychle zjistit stav každé kalkulace, termíny a potřebné kroky.
Automatické připomínky upozorní vás i zákazníka na blížící se termíny nebo nutnost reakce, čímž minimalizují riziko opomenutí a až o 50% se zvyšuje šance, že event prodáte . Integrovaný chat umožňuje efektivní komunikaci se zákazníky přímo v rámci kalkulace, což zajišťuje, že všechny důležité informace jsou snadno dostupné a nedochází k jejich ztrátě.
Komunikace se zákazníky je pro nás komplikovaná
Qvamp nabízí Zákaznický portál, kde zákazníci mohou sledovat stav svých poptávek, schvalovat kalkulace, podepisovat smlouvy elektronicky a komunikovat s vámi prostřednictvím integrovaného chatu. Tím se zjednodušuje a centralizuje veškerá komunikace.
Nepotřebujete email, vše máte pohromadě. Předání eventu na kolegy je otázkou vteřin.
Nemáme přehled o financích ať už za celou firmu nebo na jednotlivých eventech
V Qvampu máme nástroje pro správu financí, včetně sledování nákladů, výnosů a ziskovosti každého eventu. Budete mít přehled také o jednotlivých platbách či nákladech na personál.
Podepisování smluv se zákazníky je zdlouhavé nebo smlouvy vůbec neděláme a chceme
Do Qvampu jsou přímo integrované elektronické smlouvy. Můžete mít neomezené množství šablon, smlouvu připravíte jedním kliknutím. Zákazníci mohou smlouvy rychle podepisovat online, bez nutnosti složitého e-mailového ping-pongu.
Všechny smlouvy jsou bezpečně uložené a snadno dostupné pro další použití.
Nejasnosti v komunikaci v týmu
Nedostatečná koordinace a sdílení informací v týmu vedou k duplicitním úkolům a zmatkům při organizaci eventů.
Qvamp poskytuje centrální platformu pro týmovou spolupráci, kde můžete sdílet informace, řídit personál, přidělovat úkoly, komunikovat, pracovat s harmonogramem či exportovat komanda (BEO). To zvyšuje produktivitu a zajišťuje, že každý ví, co má dělat.
Zákazníci stále něco mění, to nám komplikuje práci
Zákazníci často mění požadavky na poslední chvíli a tým nestíhá rychle aktualizovat harmonogramy, kalkulace a další detaily.
Qvamp umožňuje okamžité úpravy kalkulací, harmonogramů a dalších částí eventu přímo v systému. Změny jsou automaticky sdíleny s týmem i zákazníky, což zajišťuje rychlou reakci a hladký průběh komunikace. Zvyšuje to spokojenost na obou stranách, jak u zákazníků, tak v týmu.

Bez Qvampu
- Ztrácíte čas neustálým kopírováním a přepisováním
- Zapomínáte na důležité věci, máte toho hodně
- Prodej eventů řešíte manuálně
S Qvampem
- Vše máte na jednom místě a vždy u sebe
- Zákazníkům a kolegům odpovíte během okamžiku
- Máte chytré funkce pro prodej a přípravu eventů
Bez Qvampu
- Ztrácíte čas neustálým kopírováním a přepisováním
- Zapomínáte na důležité věci, máte toho hodně
- Prodej eventů řešíte manuálně
S Qvampem
- Vše máte na jednom místě a vždy u sebe
- Zákazníkům a kolegům odpovíte během okamžiku
- Máte chytré funkce pro prodej a přípravu eventů