Harmonogram eventu vás zbaví chaosu
Budete mít všechny eventy pod kontrolou díky přehledným harmonogramům. Každý ví, co se kdy děje a co má dělat.
Qvamp využívají desítky eventových prostor a dodavatelů





Bez Qvampu
- Posíláte si se zákazníky emaily tam a zpět
- Personál nemá aktuální informace
- Děláte se chyby v dostupnosti termínu
S Qvampem
- Víte přesně co se kde připravuje a koná
- Sdílíte zákaznickou část harmonogram eventu se zákazníkem
- Vytváříte si interní části eventu a máte hladký průběh
Proč používat harmonogram eventu?
Každý dílek eventu má svou důležitost
Zmizí chaos, vy i zákazník vždy znáte průběh eventu. Ušetříte si hromadu starostí.

Interní i zákaznické
části eventu
Detailní harmonogram můžete sdílet se svým týmem nebo se zákazníkem.

Příprava eventu
podle dostupnosti
Při přípravě harmonogramu přesně víte, které prostory jsou volné nebo co se v danou chvíli kde děje.

Přesně víte,
kdo za co odpovídá
Zodpovědnost je klíčovou věcí proto, aby byly eventy perfektní. V každé položce harmonogramu jasně nastavíte, kdo za co odpovídá.

Změny vidí všichni
hned
Kompletní pohled na celý harmonogram je klíčem k tomu, aby každý v věděl co se kdy bude dít. Včetně zákazníka.

Tisk a export podle toho
jak potřebujete
Harmonogram také pro ty, které v Qvampu nemáte. To vše přes konfigurovatelnou tiskovou sadu.