CRM software pro eventová místa a prostory.

Zvyšte prodej, zlepšete komunikaci a zjednodušte si administrativu s Qvampem.

Qvamp používají například

chateau mcely qvamp zakaznik
mestomore qvamp zakaznik
vnitroblock qvamp zakaznik
zamek krinec qvamp zakaznik
pansky dvur telc qvamp zakaznik
zlezska plovarna qvamp zakaznik
majak
Proč
Vyzkoušet zdarma

Proč eventové prostory začaly používat Qvamp?

Každý náš zákazník má své vlastní důvody. Podívejme se na tři z nich.

Mají chaos v administrativě a komunikaci

Složky, sdílené disky, e-maily, hromady dokumentů a papírových poznámek a zpráv WhatsApp. Mnoho eventových prostor se s tímto také potýká. Pokud i vy máte podobný problém, pak na každém eventu ztrácíte desítky až stovky minut zbytečnou prací.

Mají hromady zbytečných emailů, ve kterých jen hledají. Je to frustrující.

Někdy dostanete jen pár emailů, ale častěji jich máte na eventu desítky. Ať už pocházejí z jedné adresy nebo z několika, emaily jsou často místem, kde se můžou vyskytnout chyby. Orientovat se v takové komunikaci může být opravdu složité.

Nestíhají vyřizovat poptávky a kalkulace, přicházejí o peníze

Dnešní zákazníci očekávají rychlou odezvu, a když se nedostaví, může to mít negativní dopad na vaše obchodní výsledky. Mnoho eventových prostorů zpracovává desítky poptávek a kalkulací každý měsíc, ale často nemají dostatečné kapacity k tomu, aby tento proces zvládly efektivně. To zvláště platí v období eventové špičky, kdy ztrácejí hodně peněz.

Změnte způsob práce s eventy díky Qvampu

Ušetřete hodiny času každý týden

Přeměňte více poptávek na potvrzené eventy

Rozšiřte své rezervační kanály a prodejte lepší eventy