CRM software pro eventová místa a prostory
Provozujete eventový prostor pro svatby, firemní akce nebo večírky? Ať už pracujete sami nebo s malým týmem, Qvamp vám pomůže zvládnout každý detail rychle a přehledně. Zapomeňte na tabulky a chaotické e-maily – s Qvampem máte vše na jednom místě.
Chci se podívat na demoProč Qvamp dává smysl pro eventová prostory?
V administrativě budete mít pořádek
Složky, sdílené disky, e-maily, hromady dokumentů a papírových poznámek a zpráv WhatsApp. Mnoho eventových prostor se s tímto také potýká. Pokud i vy máte podobný problém, pak na každém eventu ztrácíte desítky až stovky minut zbytečnou prací.
Hledání v emailech je konec
Někdy dostanete jen pár emailů, ale častěji jich máte na eventu desítky. Ať už pocházejí z jedné adresy nebo z několika, emaily jsou často místem, kde se můžou vyskytnout chyby. Orientovat se v takové komunikaci může být opravdu složité.
Obchod bude mnohem jednodušší
Zákazníci očekávají rychlou odezvu. Pokud chybí, může to poškodit váš byznys. Eventové prostory často nemají kapacity na efektivní zpracování poptávek, kalkulací a eventů, což během špičky vede ke ztrátám. Tohle přesně řeší Qvamp.

Automatizované poptávky
Poptávky z webového formuláře se automaticky ukládají do systému, takže žádná nezapadne.
Rychlé online kalkulace a smlouvy
Vytvořte individuální kalkulace a nabídněte klientům elektronické smlouvy k podpisu online.
Veškerá komunikace na jednom místě
Poznámky, interní zprávy i komunikace se zákazníkem je vždy u konkrétního eventu.
Plánování kapacit bez potíží a rychle
Mějte přehled o rezervacích a dostupnosti prostorů v kombinaci s běžným provozem.
Změny už nebudou problém
Změny se projeví okamžitě, takže zákazník i celý tým má vždy aktuální informace.
Přístup z mobilu, tabletu i počítače
Stačí otevřít prohlížeč. PS: Když si dáte zástupce Qvampu na plochu telefonu nebo tabletu, máte z něj aplikaci. 🙂
Co vše CRM umí?
Správa zákazníků
Všechny kontakty na jednom místě - historie eventů, komunikace a třídění podle typu akce
Poptávky
Všechny poptávky eventů na jednom místě přehledně a jednoduše
Kalkulace
Profesionální elektronickou kalkulaci vytvoříte klidně do pár minut. Jednoduchou nebo složitou.
Elektronické smlouvy
Bez papírování - vytvořte, pošlete k podpisu a archivujte smlouvy online za pár kliků
Harmonogram evenu
Časová osa příprav, termíny dodávek a přehled všech zdrojů pro každou akci
Inventář
Další součást eventové skládačky, bez které se neobejdete
Zákaznický portál
Vaši klienti mají přehled o své akci 24/7 - dokumenty, platby i komunikace na jednom místě
Elektronické formuláře
Sběr požadavků nebo třeba zpětných vazeb od klientů digitálně - od cateringu po techniku, vše strukturovaně
Aktivity
Kdo má udělat co a kdy - přehled zodpovědností celého týmu v reálném čase
Reporting
Jak si vedete? Sledujte tržby, nejpopulárnější služby a výkonnost firmy v přehledných reportech