Zvyšte prodej, zlepšete komunikaci a zjednodušte si administrativu s Qvampem.
Až
90%
emailů odpadne
Až
190 minut
/event máte navíc
Návratnost Qvampu už od
2 eventů
Každý náš zákazník má své vlastní důvody. Podívejme se na tři z nich.
Složky, sdílené disky, e-maily, hromady dokumentů a papírových poznámek a zpráv WhatsApp. Mnoho eventových prostor se s tímto také potýká. Pokud i vy máte podobný problém, pak na každém eventu ztrácíte desítky až stovky minut zbytečnou prací.
Někdy dostanete jen pár emailů, ale častěji jich máte na eventu desítky. Ať už pocházejí z jedné adresy nebo z několika, emaily jsou často místem, kde se můžou vyskytnout chyby. Orientovat se v takové komunikaci může být opravdu složité.
Dnešní zákazníci očekávají rychlou odezvu, a když se nedostaví, může to mít negativní dopad na vaše obchodní výsledky. Mnoho eventových prostorů zpracovává desítky poptávek a kalkulací každý měsíc, ale často nemají dostatečné kapacity k tomu, aby tento proces zvládly efektivně. To zvláště platí v období eventové špičky, kdy ztrácejí hodně peněz.
Ušetřete hodiny času každý týden
Přeměňte více poptávek na potvrzené eventy
Rozšiřte své rezervační kanály a prodejte lepší eventy