CRM software pro eventové dodavatele: Zefektivněte svůj business

Hledáte software, který vám pomůže zefektivnit práci a ušetřit čas?
Qvamp je ideální řešení pro všechny dodavatele eventů. Jednotlivce i agentury.

14 dní zdarma
bez platební karty
Využívají desítky prostor a dodavatelů

Využívají zákazníci, jako:

Ideální řešení pro

eventové agentury jednotlivce svatební koordinátorky technické dodavatele

Ideální řešení pro

eventové agentury jednotlivce svatební koordinátorky technické dodavatele

Proč eventoví dodavatelé začali používat Qvamp?

Každý náš zákazník má své vlastní důvody. Podívejme se na tři z nich.

Mají chaos v administrativě a komunikaci

Složky, sdílené disky, e-maily, hromady dokumentů a papírových poznámek a zpráv WhatsApp. Mnoho eventových dodavatelů se s tímto také potýká. Pokud i vy máte podobný problém, pak na každém eventu ztrácíte desítky až stovky minut zbytečnou prací.

Mají hromady zbytečných emailů, ve kterých jen hledají

Někdy dostanete jen pár emailů, ale častěji jich máte na eventu desítky. Ať už pocházejí z jedné adresy nebo z několika, emaily jsou často místem, kde se můžou vyskytnout chyby. Orientovat se v takové komunikaci může být opravdu složité.

Nestíhají vyřizovat poptávky a kalkulace, přicházejí o peníze

Zákazníci očekávají rychlou odezvu. Pokud chybí, může to poškodit váš byznys. Eventoví dodavatelé často nemají kapacity na efektivní zpracování poptávek, kalkulací a eventů, což během špičky vede ke ztrátám. Tohle přesně řeší Qvamp.

Funkce, které dodavatelé oceňují

Podívejme se na některé funkce, o kterým víme že jsou stěžejním důvodem, proč si eventoví dodavatelé volí Qvamp jako své CRM.

poptávky eventu crm qvamp

Všechny poptávky nejen z vašeho webu máte na jednom místě. Můžete je přijímat, zamítat, dát jim vlastní statusy. Součástí poptávek je přímá komunikace se zákazníkem přes váš Zákaznický portál.

Udělejte si pořádek v zákaznické databázi a databázi prostor ve kterých děláte eventy.

  • Historie zákazníka, kontakty, třídění a mnohem více přímo v Qvampu
  • K eventovým místům, na kterých působíte máte informace a historii
náhled elektronické smlouvy eventu

Díky elektronickým smlouvám se zbavíte papírové administrativy. Jednoduše přímo z Qvampu připravíte jedním kliknutím smlouvu a druhým jí odešlete zákazníkovi.

Více o elektronických smlouvách ->

Připravte si šablony a na dvě kliknutí pošlete zákazníkovi třeba předsvatební dotazník nebo dotazník k eventu s nabídkou dalších služeb. Na odpovědích můžete spolupracovat, všechny odpovědi máte přímo u konkrétního eventu.

Více o elektronických formulářích ->

Harmonogram je skvělý nástroj, který vám pomůže nejen program samotného eventu, ale třeba jeho přípravu. Můžete vytvářet jak časové bloky sdílené se zákazníkem, tak bloky interní, které slouží pouze pro vás.

Více o harmonogramu ->

Zákaznický portál slouží ke zjednodušení komunikace a sdílení informací mezi vámi a vašimi zákazníky. Zákaznický portál je váš, není potřeba žádná registrace. Přístup k němu mají zákazníci automaticky.

Na portálu vaši zákazníci mohou komunikovat, potvrzovat kalkulace, podepisovat smlouvy, spravovat finance, vyplňovat formuláře, vidět harmonogram atd.

Více informací o zákaznickém portále ->

Ready?

Využívají desítky prostor a dodavatelů