CRM systém pro eventové dodavatele – váš digitální pomocník
Hledáte software, který vám pomůže v prodeji eventů, administrativou a přípravou? Qvamp je ideální řešení pro všechny dodavatele eventů. Jednotlivce i agentury.
Chci se podívat na demo
Mají málo poptávek nebo nestíhají vyřizovat poptávky, přicházejí o peníze
Když nemáte poptávky, pomáháme. Když máte, zákazníci očekávají rychlou odezvu. Pokud chybí, může to poškodit váš byznys. Eventoví dodavatelé často nemají kapacity na hledání zákazníků nebo efektivní zpracování poptávek, kalkulací a eventů, což během špičky vede ke ztrátám. Tohle přesně řeší Qvamp.
Příprava eventů je složitá a náročná
Pracujete s kalkulacemi, harmonogramem, využívejte šablony aktivit a elektronických formulářů. Minimalizujte opakované činnosti.
Klient bude na prvním místě 24/7
Věnujte se svým klientům s extra péčí. Věci, které lze vyřešit online, řešíte jednoduše v Qvampu. Vám zbyde čas a energie na to, si s klientem více povídat a splnit tak jeho představy o ideálním eventu.