Vítejte na našem Klientském portálu! Tyto podmínky vás seznámí s tím, jak Portál funguje a co od vás očekáváme při jeho používání. Jsme rádi, že jste tu.
Portál vám umožňuje zadat poptávku na služby eventových organizací, spravovat nabídky a kalkulace, připravovat detaily vašeho eventu a komunikovat s organizátory přes chat. Vše na jednom místě, jednoduše a přehledně.
Žádné zdlouhavé formuláře. Jakmile zadáte svou první poptávku, automaticky vám vytvoříme účet. Příští přihlášení buď proběhne automaticky, například přes jednorázový odkaz na kalkulaci nebo bude stačit zadat email a příjde vám jednorázový kód pro příhlášení.
Když zadáte poptávku, organizace vám pošlou své nabídky a kalkulace. Vy si pak můžete přímo na Portálu vybrat tu, která vám nejvíce vyhovuje, a buď ji schválit, nebo odmítnout.
Jakmile máte vybranou nabídku, můžete přes Portál organizovat všechny detaily svého eventu. Součástí je i chat, kde můžete rychle komunikovat s organizacemi, sdílet nápady a řešit vše potřebné například přes formuláře či harmonogam.
Naším cílem je udržet Portál co nejpřehlednější a nejspolehlivější, ale za obsah a přesnost vámi zadaných informací ručíte vy.
Osobní údaje, které nám svěříte, chráníme podle platných pravidel . Používáme je jen k tomu, abychom vám mohli nabídnout ty nejlepší služby a usnadnili vám organizaci vašeho eventu. Jak je aplikace chráněna se můžete podívat tady.
Portál neustále vylepšujeme, ale někdy můžeme po dohodě s organizací, se kterou komunikujete služby pozastavit nebo upravit. Pokud byste nějak porušili naše pravidla, můžeme vám přístup k Portálu dočasně omezit nebo zrušit.
Tyto podmínky se řídí českým právem. Pokud by někdy došlo k nějakému sporu, věříme, že se nám to podaří vyřešit přátelsky. Když ne, bude rozhodovat příslušný soud.
Poslední aktualizace 18.8.2024