Hotel Královka logo

Hotel Královka

Hotel Královka

Hotel Královka v Bedřichově je dokonalým příkladem toho, jak se dá i z náročné lokace vybudovat prosperující eventový byznys. Představte si: stojíte na vrcholu hory Nekras (859 m n. m.), kolem vás se prostírají nekonečné výhledy na tři země, a přitom máte na dosah ruky luxusní wellness, hvězdnou gastronomii a pohodlí 4* hotelu. Hotel nabízí 22 apartmánů a 9 hotelových pokojů včetně dvou apartmánů s vlastní vířivkou, SPA centrum pro 25 osob propojené s nedotčenými lesy, dvě vířivky pod širým nebem a jedno z největších dětských hřišť na českých horách. Celý komplex stojí u historické kamenné rozhledny z roku 1907, která nahradila původní dřevěnou stavbu z roku 1888.

Gastronomie je skutečnou chloubou hotelu, za kterou stojí Patrik Bečvář – kapitán Národního týmu kuchařů a cukrářů ČR, který reprezentuje Česko na mezinárodních kulinářských soutěžích. Hosté si mohou vychutnat jeho umění v Královské restauraci nebo si užít alpský styl stolování na samoobslužné Sluneční terase. Wellness centrum pak využívá maximum z polohy propojeného s neporušenými lesy Jizerských hor – když si užíváte v sauně nebo páře, příroda je doslova za oknem, a dvě vířivky pod širým nebem nabízejí v zimě při pohledu na zasněžené vrcholy nezapomenutelný zážitek.

Hotel Královka dokázal najít tu správnou kombinaci pro všechny cílové skupiny: luxus pro páry, zábavu pro rodiny s dětmi, wellness pro unavené duše a profesionální zázemí pro firemní akce. V eventovém byznysu je klíčové najít správnou lokaci a Hotel Královka to zvládl na výbornou – vzal historické místo s neuvěřitelným výhledem a postavil na něm moderní byznys, který funguje celý rok. Fascinuje nás, jak umí kombinovat historii s moderními standardy, investuje do kvality s hvězdným šéfkuchařem a moderním wellness, myslí na různé cílové skupiny současně a nevzdává se ani náročné lokace na vrcholu hory.

Galerie

Hotel Královka
Hotel Královka

Naše řešení

Hotel Královka využívá Qvamp jako CRM systém se zaměřením na eventové prostory. Mezi klíčové funkce, které hotelu pomáhají, patří:

Centralizovaná správa poptávek

Díky Qvampu má Hotel Královka všechny poptávky na jednom místě s automatizovaným přiřazováním odpovědným osobám a nástroji pro rychlou tvorbu kalkulací. Pro hotel s tak rozmanitou nabídkou (svatby, firemní akce, wellness pobyty) to znamená, že se žádná poptávka neztratí a tým dokáže reagovat rychleji než konkurence. Výsledek? Vyšší úspěšnost prodeje a spokojení zákazníci.

Zákaznický portál pro prémiové služby

Zákazníci hotelu mohou sledovat stav svých poptávek, schvalovat kalkulace, podepisovat smlouvy elektronicky a komunikovat prostřednictvím integrovaného chatu. To perfektně ladí s luxusním positioningem hotelu - zákazníci mají pocit VIP služby a hotel šetří čas na nekonečných e-mailových výměnách.

Elektronické kalkulace pro profesionální dojem

Integrované elektronické kalkulace pomáhají Hotelu Královka zvládat množství poptávek, které se na ně hrnou. Místo ručního vypisování v Excelu teď tým vytvoří profesionální kalkulaci během minut, což znamená rychlejší odpovědi zákazníkům a více uzavřených obchodů.

Týmová koordinace pro komplexní eventy

Qvamp slouží jako centrální platforma pro týmovou spolupráci, sdílení informací, řízení personálu a práci s harmonogramy. Když Hotel Královka koordinuje wellness, gastronomii i ubytování současně, každá minuta se počítá. Díky Qvampu všichni vědí, co mají dělat, kdy a s kým, což eliminuje chaos a zajišťuje hladký průběh akcí.

Booking portal pro větší dosah

Prémiová prezentace, ověřené recenze a přímý kontakt s klienty na jednom místě s okamžitou integrací do CRM systému. Hotel Královka se tak dostává do povědomí širšího publika, které aktivně hledá výjimečné místo pro své akce, což přináší nové zákazníky bez nutnosti investovat do drahé reklamy.

Kde se to potkalo?

Hotel Královka potřeboval řešení, které zvládne komplexnost jejich nabídky - od jednoduchých wellness pobytů po velké svatby s hvězdnou gastronomií. Qvamp je specialista na eventy, žádné kompromisy s hotelovými systémy, které nerozumí této práci. Výsledek? Hotel šetří desítky hodin měsíčně, zvyšuje úspěšnost prodeje a poskytuje zákazníkům služby na úrovni, kterou od 4* wellness resortu očekávají.

Změňte svůj business stejně jako Hotel Královka

Královka je skvělým příkladem toho, jak může správné CRM řešení podpořit růst eventového byznysu i v náročných podmínkách.

Chci se podívat na demo